eduPartners
Doradztwo
 

System ocen pracowników

Okresową ocenę pracowników można zdefiniować jako wyrażony w formie pisemnej lub ustnej pogląd wartościujący efekty pracy, zachowania, czy cechy osobowości osób zatrudnionych w danej organizacji, z przyjętymi w firmie normami i wzorcami.

Do głównych celów systemu ocen okresowych można zaliczyć:
  • dobór najbardziej efektywnych metod i narzędzi oceny do poszczególnych kategorii zaszeregowania
  • opracowanie narzędzi oceny
  • opracowanie systemu powiązania wyników ocen okresowych z systemami zarządzania w firmie
Zakres oferowanych usług w ramach projektowania i wdrażania systemu okresowych ocen pracowniczych obejmuje:
  1. Projekt systemu ocen okresowych: dobór metod i narzędzi
  2. Pomoc w diagnozowaniu sytuacji w firmie oraz określeniu najważniejszych potrzeb i problemów, które przy pomocy systemu oceniania mogą zostać rozwiązane
  3. Pomoc i konsultacje przy określaniu kryteriów oceny, które zgodne będą z jej celami i specyfiką firmy
  4. Przygotowanie kwestionariuszy, arkuszy oceny i zeszytów okresowej oceny wyników pracy oraz ich przetestowanie
  5. Szkolenia z zakresu technik oceny i pomoc w wyborze najbardziej odpowiednich dla celów danej organizacji
  6. Szkolenia dla osób przeprowadzających rozmowy oceniające
  7. Szkolenia dla pracowników dotyczące celów i kryteriów systemu, korzyści, które wynikają z jego wprowadzenia oraz możliwości planowania indywidualnego rozwoju w oparciu o wyniki oceny
  8. Pomoc przy przeprowadzaniu ocen (dystrybucja kwestionariuszy, objaśnienie instrukcji) a także, na życzenie Zamawiającego, sporządzanie opinii na temat pracowników
  9. Pomoc w określeniu powiązania wyników ocen okresowych z pozostałymi systemami zarządzania (system wynagrodzeń, system rotacji stanowiskowych pionowych i poziomych, system planowania zatrudnienia itd.)
  10. Pomoc w stworzenieu aplikacji informatycznej wspomagającej zarządzanie wynikami ocen okresowych
Projekt systemu oceny okresowej  składa się z następujących etapów realizacji:
  1. Analiza struktury firmy w celu wyboru grup pracowniczych podlegających ocenie
  2. Analiza kart opisu stanowisk ww. grup pracowniczych jako podstawa opracowania kryteriów oceny poszczególnych kategorii zaszeregowania
  3. Dokonanie analizy stanowisk i ich opisu w przypadku braku danych
  4. Zapoznanie się z efektami wartościowania pracy w firmie, taryfikatorami na poszczególnych stanowiskach
  5. Dobór metod i narzędzi oceny
  6. Opracowanie wstępnej procedury oceniania pracowników oraz zasad powiązania z innymi podsystemami zarządzania kadrami
  7. Wyłonienie kryteriów oceny pracowników
  8. Wdrażanie systemu: przygotowanie psychologiczne, przygotowanie organizacyjne, przeprowadzenie oceny, opracowanie wyników, szkolenia

Powyższe informacje mają charakter ogólny. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej, prezentacji firmy oraz wyceny projektu System ocen pracowników prosimy o kontakt pod numerem (+48) 32 203 29 70, przez formularz kontaktowy lub e-mail.

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Magdalena Foltyn
Trener, szkoleniowiec, praktyk

Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach bezpośrednio związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, których kontynuacją było w późniejszym czasie zarządzanie grupami osób bezpośrednio odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Specjalizuje się głównie w obszarach sprzedażowych i kompetencjach interpersonalnych. zobacz
Copyright © 2002-2012 eduPartners