eduPartners
Szkolenia
 
 

Nasi klienci


Grupa PZU, ING, BZ WBK, PKO BP, Cetelem, KIR, NBP, ZUS, Onduline, Rockwool ...

Profesjonalna obsługa Klienta i techniki sprzedaży

Najbliższy termin
20.11-21.11.2018 ( 2 dni ), Katowice
Profil uczestników
  • handlowcy
  • pracownicy działu obsługi klienta i działu sprzedaży
Cele szkolenia
  • zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
  • zdobycie umiejętności komunikowania się i unikania błędów w komunikacji z klientem
  • identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
  • poznanie efektywnych technik sprzedaży
  • nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
  • nabycie umiejętności budowania kontaktu i porozumienia
  • nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
  • przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
  • rozwinięcie umiejętności sprzedażowych
  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
  • rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Program szkolenia
  1. Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
  2. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
  3. Psychologia obsługi klienta
  4. Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem
  5. Manipulacje ze strony klientów – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
  6. Standardy sprzedaży bezpośredniej
  7. Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb
  8. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
  9. Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez klientów
Metody i środki szkolenia
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • dyskusje moderowane
  • studia przypadków
  • symulacje sytuacji zawodowych
  • testy diagnostyczne
  • wykład interaktywny
Miejsce i warunki szkoleniowe

Siedziba firmy eduPartners lub inne w centrum Katowic.

Ilość miejsc ograniczona - grupy szkoleniowe zawierają maksymalnie 12 osób.

Cena szkolenia ( 2 dni )
  • Koszt uczestnictwa: 1.300,00 PLN netto + 23% VAT/os
  • Cena zawiera: certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, lunch, materiały piśmiennicze, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani udziałem w szkoleniu Profesjonalna obsługa Klienta i techniki sprzedaży należy pobrać formularz zgłoszenia, wypełnić i przesłać go do nas faksem pod numer (+48) 32 445 09 47 lub zeskanowaną kopię na adres szkolenia@edupartners.pl.

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Zobacz także

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Piotr Stefaniak
Trener, szkoleniowiec i praktyk biznesu

Doświadczenie zawodowe zdobywał na wysokich stanowiskach menedżerskich (Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Patron Sp. z o.o. – część holdingu ABC Direct Contact), gdzie do jego obowiązków należał nadzór nad funkcjonowaniem centrum telemarketingu, prowadzanie prezentacji firmy, prowadzenie Kluczowych Klientów firmy, projektowanie i koordynowanie prac związanych z realizacją kampanii marketingowych z zakresu BTL. zobacz
Copyright © 2018 eduPartners