Projekt
Rekrutacja i selekcja pracowników
Cel / Charakterystyka
Rekrutacja pracowników zapewnia nabór kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy u danego pracodawcy. Proces selekcji z kolei to działania zmierzające do wyboru najlepszego (najbardziej dopasowanego do wymogów stanowiska i profilu kompetencyjnego) kandydata.
EDUPARTNERS zajmuje się kompleksowym podejściem do kwestii zatrudniania dlatego proponujemy wsparcie zarówno na etapie rekrutacji jak i selekcji na stanowiskach specjalistycznych, dozorowych (mistrzowie), kierowniczych i zarządczych.
Współpraca z Zleceniodawcą obejmuje następujące działania:
- zapoznanie się z zakresem zadań na stanowisku i obowiązującym modelem kompetencji (lub budowa profilu kompetencji, celowego i zadaniowego),
- projekt ogłoszenia (rekrutacja jawna lub ukryta),
- rekrutacja (źródła uzgodnione z Zleceniodawcą),
- screening (analiza nadesłanych zgłoszeń),
- selekcja wstępna (wywiady pogłębione),
- selekcja właściwa (case study, symulacje rozmów, zadania indywidualne, testy wiedzy),
- badanie kompetencji (zadania grupowe, prezentacje),
- opracowanie wyników, bilansów kompetencyjnych kandydatów (biorących udział w ostatnim etapie selekcji), rekomendacji.
Efekt
Znalezienie kandydata dopasowanego pod kątem wiedzy, doświadczenia w zakresie zadań i posiadanych kompetencji do stanowiska pracy. Weryfikacja kompetencji kandydata.
Wykorzystanie
- poszukiwanie pracownika,
- ocena obecnych pracowników (np. związana z konkursem wewnętrznym na dane stanowisko).
Sprawdź naszą pełną ofertę.