eduPartners
Szkolenia
 

Autoprezentacja i sztuka efektywnej prezentacji

Najbliższy termin
25.04-26.04.2018 ( 2 dni ), Katowice

Kolejne terminy :
  • 27.06-28.06.2018, Katowice
  • 29.10-30.10.2018, Katowice
  • 18.12-19.12.2018, Katowice
Cele szkolenia
  • poznanie założenia teorii związku między nadawcą i przekazem
  • nauka formułowania celów i dobierania środków przekazu w zależności od słuchaczy, miejsca i celu
  • poznanie efektów i skutków w zakresie oceny wiarygodności prezentera oraz preferencji argumentacji racjonalnej i emocjonalnej, nauka budowania argumentacji z wykorzystaniem prawideł funkcjonowania pamięci
  • nabycie wiedzy dotyczącej struktury dobrej prezentacji, jej zaprojektowania i zrealizowania. Trening pozytywnej autoprezentacji i odporności na ekspozycję społeczną
  • opanowanie umiejętności technicznych w zakresie prowadzenia prezentacji wg planu – słowa klucze, pomoce, rozpoczęcie i zakończenie
  • poznanie zasad profesjonalnej prezentacji
  • nabycie umiejętności prowadzenia prezentacji w różnych warunkach
  • nabycie umiejętności posługiwania się urządzeniami audiowizualnymi w czasie prezentacji
  • przygotowanie i ocena własnej prezentacji
Program szkolenia
  1. Wystąpienie a prezentacja – pojęcia
  2. Czym jest prezentacja
    • składniki skutecznej prezentacji
    • cel prezentacji
    • odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy
    • metody
  3. Formy prezentacji
    • dostosowanie formy do przekazywanego materiału
  4. Przygotowanie prezentacji
    • ustalanie celów
    • rodzaje celów
    • dostosowanie środków i metod do celów prezentacji
    • czas i korzystanie z pomocy audiowizualnych
  5. Techniki i środki oratorskie (jak mówić, by być słuchanym)
    • nawiązanie kontaktu ze słuchaczami
    • feedback
    • uporządkowanie treści przemówienia
    • panowanie nad mową ciała
    • przezwyciężanie zdenerwowania
    • wykorzystanie humoru
    • wybór miejsca
    • przemówienia i sztuka przemawiania
  6. Autoprezentacja jako komunikat
    • co to jest własny wizerunek
    • rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
    • porozumiewanie się
    • tworzenie wizerunku zawodowego
    • autodiagnoza stylu
    • dostosowanie własnego wizerunku do sytuacji publicznych
    • budowanie wizerunku kolorem i stylem – Komunikacja pozawerbalna
    • budowanie wizerunku głosem – Komunikacja wokalna
    • budowanie wizerunku słowami – komunikacja werbalna
  7. Rola asertywności w efektywnej prezentacji
    • czym jest asertywność
    • zachowania nieasertywne i ich następstwa
    • diagnoza własnej asertywności
    • asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikacja JA
    • asertywne reagowanie na krytykę
    • asertywna konfrontacja przekonań
  8. Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy
  9. Zasady prezentacji w grupie
  10. Zasady pisania tekstu wystąpienia
  11. Zasady wybierania materiału do prezentacji
  12. Zasady posługiwania się sprzętem audiowizualnym w czasie prezentacji
  13. Ewaluacja szkolenia
Miejsce i warunki szkoleniowe

Siedziba firmy eduPartners lub inne w centrum Katowic.

Ilość miejsc ograniczona - grupy szkoleniowe zawierają maksymalnie 12 osób.

Cena szkolenia ( 2 dni )
  • Koszt uczestnictwa: 1.300,00 PLN netto + 23% VAT/os
  • Cena zawiera: certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, lunch, materiały piśmiennicze, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani udziałem w szkoleniu Autoprezentacja i sztuka efektywnej prezentacji należy pobrać formularz zgłoszenia, wypełnić i przesłać go do nas faksem pod numer (+48) 32 445 09 47 lub zeskanowaną kopię na adres szkolenia@edupartners.pl.

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Zobacz także

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Piotr Stefaniak
Trener, szkoleniowiec i praktyk biznesu

Doświadczenie zawodowe zdobywał na wysokich stanowiskach menedżerskich (Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Patron Sp. z o.o. – część holdingu ABC Direct Contact), gdzie do jego obowiązków należał nadzór nad funkcjonowaniem centrum telemarketingu, prowadzanie prezentacji firmy, prowadzenie Kluczowych Klientów firmy, projektowanie i koordynowanie prac związanych z realizacją kampanii marketingowych z zakresu BTL. zobacz
Copyright © 2015 eduPartners