eduPartners
Szkolenia
 

Sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenie Profesjonalna obsługa Klienta i techniki sprzedaży

Procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta a także znajomość technik i narzędzi sprzedaży to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a satysfakcję dla firmy. To obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność Klientów. Klienci wracają ponieważ byli dobrze obsłużeni a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone. więcej

Szkolenie Aktywne pozyskiwanie klientów

Aby udało się sprostać wymaganiom silnej konkurencji występującej obecnie na rynku, podstawowym zadaniem jest zbudowanie przyjacielskich relacji z Klientem, które pozwoliłyby poznać jego potrzeby i dołożyć wszelkich starań, aby Klient był zadowolony. Szkolenie pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy. więcej

Szkolenie Telemarketing i telefoniczna obsługa Klienta

Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Telemarketing jest również efektywnym narzędziem służącym podtrzymywaniu relacji czy też badaniu i diagnozowaniu potrzeb klientów. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu efektywnych technik prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientem, a także poznają standardy i procedury telefonicznej obsługi Klienta. więcej

Szkolenie Efektywna sprzedaż

Efektywna sprzedaż nie polega tylko na usłyszeniu tego, co Klient mówi i sprzedaniu mu tego, ale także na umiejętności dostrzeżenia innych potrzeb klienta, także tych, z których Klient nie zdaje sobie jeszcze sprawy. Szkolenie z EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY to możliwość zdobycia umiejętności wykorzystywania różnych metod i technik przyczyniających się do odkrywania ukrytych potrzeb Klienta jak i nawiązywania z nim pozytywnych relacji. więcej

Szkolenie Negocjacje (handlowe i biznesowe)

Negocjacje to psychologiczna gra. Każdy ruch podczas partii gry w negocjacje wywołuje określony ruch przeciwnika. Chodzi o to, żeby przewidzieć reakcję strony przeciwnej na nasze działania. Szkolenie to pozwoli jego Uczestnikom na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. więcej

Szkolenie Negocjacje sprzedażowe

Negocjacje sprzedażowe są szkoleniem skierowanym do pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż w firmie. Główny nacisk szkolenia położony jest na poznanie poszczególnych etapów przeprowadzania negocjacji sprzedażowych, w tym m.in. określenie typów klientów, przygotowania do negocjacji czy stosowania technik wywierania wpływu. więcej

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Cezary Wojtczak
Trener, szkoleniowiec, dziennikarz

Trener biznesu, handlowiec-praktyk, dziennikarz, prezenter i wykładowca akademicki. Od kilku lat zajmuje się doradztwem biznesowym i szkoleniami z zakresu zarządzania, obsługi klienta, technik sprzedaży i negocjacji, wystąpień publicznych, prezentacji, etykiety biznesu, kreowania wizerunku oraz public&media relations. Autor i współautor programów szkoleniowych. zobacz
Copyright © 2018 eduPartners