eduPartners
O firmie
 
 

Nasi klienci


Grupa PZU, ING, BZ WBK, PKO BP, Cetelem, KIR, NBP, ZUS, Onduline, Rockwool ...

O firmie

Misją i celem działalności firmy jest wspomaganie Klientów w procesie zarządzania poprzez dobór i szkolenie kadry, dostarczanie informacji, analiz i wniosków z przeprowadzanych audytów organizacyjnych i personalnych oraz wdrażanie stosownych rozwiązań.

Firma powstała w 2002 roku jako organizacja zajmująca się głównie projektami mającymi na celu zwiększanie i rozwijanie kapitału kompetencyjnego przedsiębiorstw poprzez szkolenia i doradztwo personalne. Kolejne doświadczenia wiązały się ze stałym rozwojem i poszerzaniem oferty świadczonych usług, które w chwili obecnej obejmują również szeroko pojęte doradztwo organizacyjne. Rozwój strategii doprowadził do przekształcenia firmy w 2007 roku w Spółkę Jawną.

Potencjał eduPartners to przede wszystkim ludzie, ich doświadczenie i kompetencje połączone z pasją i nowatorskim podejściem do realizacji zadań. Konsultanci eduPartners to wykwalifikowani specjaliści, rozpoznający i badający problemy dotyczące polityki organizacji, procedur i metod zarządzania i na tej podstawie wdrażający odpowiednie rozwiązania.

eduPartners to również indywidualne podejście do realizacji projektów i proponowanie rozwiązań, które uwzględniają specyfikę Klienta i charakterystyczne dla Niego problemy, z którymi pracownicy danej firmy stykają się najczęściej.

To, co wyróżnia eduPartners, to nie tylko najwyższej klasy specjaliści i wysokiej jakości usługi, ale również kompleksowość i sprawność realizacji projektów szkoleniowych i doradczych dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii informatycznych tworzonych przez wewnętrzny dział IT. Dzięki licznym aplikacjom i platformom możemy lepiej zarządzać projektami, realizować je szybciej niż inni i bardziej efektywnie.

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Magdalena Foltyn
Trener, szkoleniowiec, praktyk

Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach bezpośrednio związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, których kontynuacją było w późniejszym czasie zarządzanie grupami osób bezpośrednio odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Specjalizuje się głównie w obszarach sprzedażowych i kompetencjach interpersonalnych. zobacz
Copyright © 2015 eduPartners