eduPartners
Doradztwo
 

Fotografia dnia pracy

Fotografia dnia pracy jest elementem projektów mających na celu badanie efektywności wykorzystania czasu pracy, a w konsekwencji optymalizację procesów pracy i analizę efektywności pracowników. Głównym źródłem informacji w przypadku fotografii dnia roboczego jest obserwacja przeprowadzona na podstawie specjalnie przygotowanego arkusza obserwacji. Arkusz ten może charakteryzować się różnym stopniem złożoności w zależności od tego, jakie cele szczegółowe mają być osiągnięte.

Cel przeprowadzania fotografii dnia pracy (roboczego):
  • przegląd i analiza procesów pracy uwzględniająca takie elementy, jak: organizacja pracy, czas pracy, relacja czasu wykorzystanego nieefektywnie do czasu wykorzystanego efektywnie, znaczenie poszczególnych zadań i czynności.
  • analiza obciążenia pracą na poszczególnych stanowiskach,
  • analiza obejmująca ergonomię procesów i czynności pracy,
  • obserwacja zachowań pracowników w czasie ich pracy (głównym źródłem informacji w tym przypadku jest obserwacja oraz informacje zebrane od pracowników),
  • obserwacja i analiza relacji panujących w miejscu pracy, obejmująca takie elementy jak: klimat współpracy, poziomu zaangażowania pracowników.

Realizacja powyższych celów pozwala na wyciągnięcia wniosków dotyczących:

  • stopnia wykorzystania czasu przez pracownika,
  • określenia ergonomii pracy i ilości niezbędnych stanowisk i pracowników,
  • identyfikacji kryteriów wartościowania pracy,
  • planowania produkcji,
  • analizy procesów zachodzących w firmie,
  • analizy potrzeb sprzętowych i technologii niezbędnych do pracy.

Powyższe informacje mają charakter ogólny. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej, prezentacji firmy oraz wyceny projektu Fotografia dnia pracy prosimy o kontakt pod numerem (+48) 32 203 29 70, przez formularz kontaktowy lub e-mail.

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Piotr Stefaniak
Trener, szkoleniowiec i praktyk biznesu

Doświadczenie zawodowe zdobywał na wysokich stanowiskach menedżerskich (Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Patron Sp. z o.o. – część holdingu ABC Direct Contact), gdzie do jego obowiązków należał nadzór nad funkcjonowaniem centrum telemarketingu, prowadzanie prezentacji firmy, prowadzenie Kluczowych Klientów firmy, projektowanie i koordynowanie prac związanych z realizacją kampanii marketingowych z zakresu BTL. zobacz
Copyright © 2018 eduPartners