eduPartners
Doradztwo
 

Audyt organizacyjny

Audyt organizacyjny stanowi podstawę realizacji wszystkich projektów doradczych. Pozwala dokonać przeglądu istniejącej organizacji i sposobu realizacji poszczególnych funkcji / procesów (np. produkcja, sprzedaż, marketing, zarządzanie ludźmi itd.). Audyt organizacyjny wiąże się najczęściej z audytem struktury organizacyjnej, audytem personalnym, audytem stylu zarządzania, audytem kultury organizacyjnej.

Celem audytu organizacyjnego jest ocena:
  • misji, celów i strategii firmy
  • sprawności organizacji
  • istniejących systemów zarządczych
  • efektywności realizowanych działań
  • podziału odpowiedzialności, decyzyjności i zadań (weryfikacja opisów stanowisk pracy i regulaminu organizacyjnego)
  • realizacji funkcji zarządczych firmy
  • identyfikacji trudności i szans rozwojowych oraz sformułowanie planów mających na celu poprawę organizacji przedsiębiorstwa
Etapy audytu organizacyjnego:
  1. Analiza dokumentacji (schemat organizacyjny, regulaminy, procedury, opisy stanowisk)
  2. Analiza pracy na poszczególnych stanowiskach
  3. Diagnoza zasobów wewnętrznych
  4. Analiza SWOT organizacji
  5. Mapowanie procesów (opcjonalnie)
  6. Opracowanie sprawozdania i rekomendacji
  7. Szczegółowe opracowanie założeń projektu doradczego (w przypadku, gdy audyt jest elementem projektu)

Powyższe informacje mają charakter ogólny. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej, prezentacji firmy oraz wyceny projektu Audyt organizacyjny prosimy o kontakt pod numerem (+48) 32 203 29 70, przez formularz kontaktowy lub e-mail.

Kontakt

e-mail: kontakt@edupartners.pl
tel.: (+48) 32 203 29 70
fax: (+48) 32 445 09 47
formularz kontaktowy

Szkolenia otwarte

Szukaj

Nasi eksperci

Piotr Stefaniak
Trener, szkoleniowiec i praktyk biznesu

Doświadczenie zawodowe zdobywał na wysokich stanowiskach menedżerskich (Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Patron Sp. z o.o. – część holdingu ABC Direct Contact), gdzie do jego obowiązków należał nadzór nad funkcjonowaniem centrum telemarketingu, prowadzanie prezentacji firmy, prowadzenie Kluczowych Klientów firmy, projektowanie i koordynowanie prac związanych z realizacją kampanii marketingowych z zakresu BTL. zobacz
Copyright © 2018 eduPartners